august 18, 2009

o mie

"o mie de ani
o mie de temeri
o mie de lacrimi
am varsat
unii pentru altii;

asemeni moliei
atrase de flacara,

un joc periculos;
copii pierduti
cautandu-si mama;

cand inimile canta
muzica exercita

o vraja neasemuita;

iarna e rece
in singuratate;
vara,scurta si insorita,
si diminetile,
lipita strans de tine,
se transforma in clipe de tandrete,

caldura,
amuzament,
am dansat,

am ras,
am zburat,

am cutezat,
am iubit.
mai mult decat oricine altcineva.
lumina e atat de puternica
potrivirea atat de completa;
inca sute de anotimpuri;
molia,
flacara,
acelasi dans;
apoi aripi frante
si nenumaratele
amintiri pretioase

imprejurul nostru;

singurul vis,
pe care l-am avut
vreodata,
aici sau acolo;

sufletele noastre
vor fi aproape
mereu,
iar inima mea,
te va iubi
de-a pururi."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu