decembrie 05, 2009

am mai invatat...

-ca lucrurile nu le repari asa usor cum le strici..
-sa invat din greseli
-ca suferinta este de fapt o binecuvantare
-ca sentimentele sunt propriile noastre responsabilitati
-ca orice poveste de dragoste e o calatorie
-sa las loc sa fiu interpretata
-ca in fata unei linii de sosire sunt alte linii de sosire
-ca suntem ceea ce credem ca suntem
-sa nu-mi incredintez visurile in mainile oricui
-sa gandesc dincolo de propriul meu orizont
-ca orice proces poate fi oprit si inversat
-ca nu orice creier poate fi spalat
-sa m-ascund de iubire
-cum e sa te simti folosit
-sa nu ma dau batuta
-cat de importante sunt detaliile
-ca e bine sa o lasi sa plece
-ca ce nu te doboara te lasa cu sechele
-ca celui ce bate,i se deschide
-sa imi duc pacatele pana la capat
-sa-mi ascult simturile
-sa caut ce e mai bun in oameni
-ca speranta moare ultima ,dar tot moare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu