aprilie 02, 2010

valentine's day

Logaritmul inimii mele,
de cand axele ni s-au intersectat in punctul O,am simtit cum incep sa tind la infinit...
Dragostea ce ti-o port se reflecta prin lentila convergenta a celor mai profunde sentimente.Inertia corpului tau si densitatea oscileaza armonic asupra fortei de atractie si iti marturisesc ca,de cate ori te vad,dinamometrul meu o ia razna.
Simt cum energia degajata de campul emis de iubirea nostra sincera nu se consuma niciodata si emite unde pe care le resimt pana in "punctul Greutate" si iti spun sincer ca abia imi pot mentine pozitia de echilibru.
Ah ,vectorul meu coplanar tare as vrea sa iti indrepti sensul in directia mea!
Simt ca,uneori ,cu fiecare pulsatie a inimii imi creste frecventa si temperatura si,de cate ori interactionam,intensitatea emotiilor creste exponential.
Cat timp circuitul iti va fi deschis,voi fi legata in serie de tine!

(multumiri d-lui prof de fizica pt inspiratie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu